ہفتہ، 2 مارچ، 2013

DEEN SE DORR NA,

دین سے دور ، نہ مذہب سے الگ بیٹھا ہوں
تیری دہلیز پہ ہوں، سب سے الگ بیٹھا ہوں

ڈھنگ کی بات کہے کوئی ، تو بولوں میں بھی
مطلبی ہوں، کسی مطلب سے الگ بیٹھا ہوں

بزمِ احباب میں حاصل نہ ہوا چین مجھے
مطمئن دل ہے بہت ، جب سے الگ بیٹھا ہوں

غیر سے دور، مگر اُس کی نگاہوں کے قریں
محفلِ یار میں اس ڈھب سے الگ بیٹھا ہوں

یہی مسلک ہے مرا، اور یہی میرا مقام
آج تک خواہشِ منصب سے الگ بیٹھا ہوں

عمرکرتا ہوں بسر گوشہ ء تنہائی میں
جب سے وہ روٹھ گئے ، تب سے الگ بیٹھا ہوں

میرا انداز نصیر اہلِ جہاں سے ہے جدا
سب میں شامل ہوں ، مگر سب سے الگ بیٹھا ہوں
 DEEN SE DORR NA, MAZHI’B SE ALAG BETHA HOON.
TERI DEHLEEZ PE HOON, SAB SE ALAG BETHA HOON,

DHANG KI BAAT KAHE KOI, TU BOLOO’N MAIN BHI,
MATLABI HOON, KISI MATLAB SE ALAG BETHA HOON.

BAZM-E-AHBAB MAIN HASIL NA HOWA CHAIN MUJHE.
MOAT’MIN DIL HAI BOHAT, JAB SE ALAG BETHA HOON.

GAIR SE DORR, MAGAR USS KI NIGAHOON KE QAREE’N.
MEHFIL-E-YAR MAIN ISS DHABB SE ALAG BETHA HOON.

YE HI MASLAK HAI MERA, AUR YE HI MERA MAQAM.
AAJ TAK KHAWAHISH-E-MANSAB SE ALAG BETHA HOON.

UMAR KARTA HOON BASAR GOSHA-E-TANHAI MAIN.
JAB SE WO ROOTH GAYE, TAB SE ALAG BETHA HOON.

MERA ANDAZ AHL-E-JAHAN SE HAI JUDDA.
SAB MAIN SHAMIL HOON, MAGAR SAB SE ALAG BETHA HOON…!!

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...