ہفتہ، 16 مارچ، 2013

Mera Shaam Salona Shah Piyaa,

میرا شام سلونا شاہ پیا
 
کبھی جڑوں میہں زہر اتار لیا
کبھی لبوں کے پیچھے مار لیا
اس ڈر سے کہ درد کی شدت سے
کہیں نکل نہ جاے آہ پیا

میرا شام سلونا شاہ پیا
ہمیں مار گیی تیری چاہ پیا

ہمیں جنگل جنگل بھٹکا دو
ہمیں سولی سولی لٹکا دو
جو جی چاہے سو یار کرو
ہم پڑ جو گیے تیری راہ پیا

میرا شام سلونا شاہ پیا
ہمیں مار گیی تیری چاہ پیا

تیری شکل بصارت آنکھوں کی
تیرا لمس ریازت ھاتھوں کی
تیرا نام لبوں کی عادت ہے
میری اک اک سانس گواہ پیا

میرا شام سلونا شاہ پیا
ہمیں مار گیی تیری چاہ پیا

کہیں روح میں پیاس پکارے گی
کہیں آنکھ میں آس پکارے گی
کہیں خون کہیں دل بولے گا
کبھی آنا مقتل گاہ پیا

میرا شام سلونا شاہ پیا
ہمیں مار گیی تیری چاہ پیا
Mera Shaam Salona Shah Piyaa,

Kabhi Jarron Main Zehr Utar Liya,
Kabhi Labon K Pichy Maar Liya,
Is Dar Sy K Dukh Ki Shidat Main,
Kahin Nikal Na Jaye Aah Piya,

Mera Shaam Salona Shah Piyaa,

Hamen Jangal Jangal Bhtka Do,
Hmaen Sooli Sooli Latka Do,
Jo Jee Chahy So Yaar Karo,
Ham Parr Jo Gye Teri Rah Piya,

Mera Shaam Salona Shah Piya,

Teri Shakal, Bsarat Ankhon KI,
Tera Lamas, Rayazat Hathon Ki,
Tera Naam Labon Ki Adat Hai,
Meri Ik Ik Saans Gawah Piya,

Mera Shaam Salona Shah Piya,

Kahin Rooh Main Pyas Pukary Gi,
Kahin Aankh Main Aas Pukary Gi,
Kahin Khoon, Kahin Dil Boly Ga,
Kabhi Aana Maqtal Gaah Piya,

Mera Shaam Salona Shah Piya..!
Hamen Maar Gyi Teri Chah Piya..!

1 تبصرہ:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...