جمعہ، 14 دسمبر، 2012

Mere Hum Safar


میرے ھم سفر
میرے چارہ گر
نہیں اور کچھ بھی تیرے سوا
میری دوستی
میری زندگی
میری خاموشی
میری بےبسی
میرا علم بھی
میرا نام بھی
کہ میری صبح
میری شام بھی
جو مل سکیں میرے دام بھی
وہ سبھی تجھے وہ عطا کرے
میرے چارا گرتو یقیں تو کر
مجھے مانگنا نہ آ سکا
میں نے مانگی پھر بھی یہی دعا
کہ گواھی دے گا میرا خدا
میں نے جب بھی مانگی کوی دعا
نہیں مانگا کچھ بھی تیرے سوا
Mere hum safar,
Mere chara.e.gar
Nahi aur kuch be tere siwa,
Meri dosti
Meri zindagi
Meri khamoshi
Meri bebusi,
Mera illm be
Mra naam be
K meri subah
K meri shaam be
Jo mil sakain mery daam be
Wo sabhi tujy wo atta kry,
Mery chara.e.gar to yaqeen to ker
Mjy mangna to na aa saka
Mein ne phir be mangi yei dua
K gwahi dy ga mra khuda,
Mai ne jeb be mangi koe dua
Nahi manga kuch be tere siwa

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...